Nazwa firmy – jak ją wymyślić?

Nazwa firmy – jak ją wymyślić? To zadanie dość trudne, ale nie niemożliwe do zrobienia! Drzewopol, Proszekpol czy Mięspolex lub inne firmy, które mają w swojej nazwie taką właśnie polską końcówkę, odchodzą już do lamusa. Nic dziwnego, bo oprócz tego, że nazwa zawiera w sobie bardzo patriotyczny przyrostek, nic z niej nie wynika, z niczym […]

Czytaj więcej

Co to jest backend i frontend?

Co to jest backend i frontend? Co oznacza ASAP? Zaraz wyjaśnimy! Korpomowa to chyba coś, czego nie lubimy bardziej, niż mogłoby się wydawać. Spolszczanie angielskich nazw na potrzeby polskich firm w ogóle nie przypadło nam do gustu, bo ani to polskie, ani profesjonalne, a co najważniejsze nie przez wszystkich zrozumiałe.  Co to jest backend i […]

Czytaj więcej

Święta? Lubię i udostępniam!

Święta na Facebooku, na Twitterze i w galerii handlowej. Oczywiście większość z nas nie spędza tam wigilii, ale agencje marketingowe oraz firmy dwoją się i troją, bo pomnożyć zyski, by zagarnąć nowych Klientów, ale przede wszystkim ich przychylność i sympatię. Przed Świętami dzieje się z nami coś bardzo dziwnego, choć chyba bardzo naturalnego. Mimo przedświątecznej […]

Czytaj więcej

Ile kosztuje strona internetowa?

Ile kosztuje strona internetowa? Nieważne czy prowadzisz mały biznes, jesteś lokalnym przedsiębiorcą czy naprawdę dużą szychą w swoim mieście. Nieważne czy właśnie wymyśliłeś produkt, który zrewolucjonizuje rynek makaronów w Polsce, odkryłeś buty, które za 100 lat będą latać, czy lodówkę, która sama napełnia się piwem. Bez odpowiedniego miejsca w Internecie nikt nie znajdzie Twoich makaronów […]

Czytaj więcej

5 sposobów na optymalizację Twojej strony opartej na CMS WordPress

Klienci często zgłaszają się do nas z wolno działającą stroną opartą na CMS WordPress. Często spowodowane jest to brakiem wiedzy użytkownika lub wyborem tanich wykonawców stron WWW, którzy nie wykonują swojej pracy odpowiednio – często też nie chcą poprawiać zrealizowanych już projektów. Czy wiesz, że…? Przyspieszenie witryny jest jednym z wielu sposobów na zwiększenie sprzedaży […]

Czytaj więcej

Dobre praktyki SEO – cześć pierwsza

*SEO: Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search Engine Optimalization – SEO), określana również jako pozycjonowanie, to wszelkie działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania przy danych słowach kluczowych. Często w naszej pracy z klientem podczas projektowania strony internetowej czy sklepu pojawiają się wątpliwości co do pozycjonowania Jego nowej […]

Czytaj więcej