Blog – Strona 3 z 3 – Greenview Software House
14
blog,paged,paged-3,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290, vertical_menu_with_floating,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_370,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
 

Greenview Software House

Logo – jak je stworzyć?

Logo – jak je stworzyć? Może znany jest Wam facebookowy profil Grafik płakał jak projektował albo Co znosi psychika grafika? Opowieści o projektowaniu, poprawkach ciągnących się w nieskończoność lub prośbach tak dziwnych, że aż dziwnie o tym mówić, jest wiele. Zwłaszcza od osób, którym wydaje się, że znają się na projektowaniu lepiej niż sam grafik, również, jeżeli chodzi o projektowanie logo.

Nazwa firmy – jak ją wymyślić?

Nazwa firmy – jak ją wymyślić? To zadanie dość trudne, ale nie niemożliwe do zrobienia! Drzewopol, Proszekpol czy Mięspolex lub inne firmy, które mają w swojej nazwie taką właśnie polską końcówkę, odchodzą już do lamusa. Nic dziwnego, bo oprócz tego, że nazwa zawiera w sobie bardzo patriotyczny przyrostek, nic z niej nie wynika, z niczym się nie kojarzy. Wymyśliliśmy je, żeby pokazać, jak łatwo stworzyć nazwę firmy, ale czy taka nazwa ma sens i czy będzie podobać się przyszłym klientom? Tego nie jesteśmy tacy pewni!

Co to jest backend i frontend?

Co to jest backend i frontend? Co oznacza ASAP? Zaraz wyjaśnimy! Korpomowa to chyba coś, czego nie lubimy bardziej, niż mogłoby się wydawać. Spolszczanie angielskich nazw na potrzeby polskich firm w ogóle nie przypadło nam do gustu, bo ani to polskie, ani profesjonalne, a co najważniejsze nie przez wszystkich zrozumiałe. 

Święta? Lubię i udostępniam!

Święta na Facebooku, na Twitterze i w galerii handlowej. Oczywiście większość z nas nie spędza tam wigilii, ale agencje marketingowe oraz firmy dwoją się i troją, bo pomnożyć zyski, by zagarnąć nowych Klientów, ale przede wszystkim ich przychylność i sympatię.

Ile kosztuje strona internetowa?

Ile kosztuje strona internetowa? Nieważne czy prowadzisz mały biznes, jesteś lokalnym przedsiębiorcą czy naprawdę dużą szychą w swoim mieście. Nieważne czy właśnie wymyśliłeś produkt, który zrewolucjonizuje rynek makaronów w Polsce, odkryłeś buty, które za 100 lat będą latać, czy lodówkę, która sama napełnia się piwem.

Dobre praktyki SEO – cześć druga.

Indeksacja - czyli kolejny krok do lepszego pozycjonowania. Po prawie miesięcznej przerwie pora na kolejny poradnik "Dobrych praktyk SEO". Dla przypomnienia poprzednia część znajduje się -> tutaj W dzisiejszym wpisie poruszę pięć istotnych z punktu widzenia robotów Google elementów naszej strony WWW. Chcielibyśmy przecież pokazać się z jak najlepszej strony naszym...

Czytaj więcejCzytaj więcej

Dobre praktyki SEO – cześć pierwsza.

SEO * - Co to takiego? *SEO: Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search Engine Optimalization – SEO), określana również jako pozycjonowanie, to wszelkie działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania przy danych słowach kluczowych. Często w naszej pracy z klientem podczas...

Czytaj więcejCzytaj więcej

CMS czy strona statyczna?

CMS czy strona statyczna? Pytanie, które często zadają nam nasi Klienci. Żeby na nie odpowiedzieć trzeba jednak postawić niemniej ważne pytanie tytułem wstępu: czego tak naprawdę potrzebujesz? „Potrzebuję taniej strony internetowej. Oczywiście w dobrej jakości jeśli chodzi o kod, wpisującej się w dzisiejsze standardy designerskie, na pewno...

Czytaj więcejCzytaj więcej